Igelitové tašky s potiskem přináší více pozornosti než obyčejné tašky

Igelitové tašky s potiskem přináší více pozornosti než obyčejné tašky

Přemýšleli jste o nákupu igelitové tašky s potiskem? Ať už potřebujete potisk pro Vaší společnost nebo neziskový podnik, jde o velmi zajímavý způsob, jak dostat Vaší společnost před zraky mnoha potenciálních zákazníků, kteří se mohou zajímat o Vaše služby. V průběhu jednoho dne, může tašku vidět desítky nových lidí, kteří o Vaší společnosti předtím nevěděli.

Proč je investice do potisku dobrý nápad?

Pokud se bavíme o podnikání, většinou je potřeba investovat určité peníze, abychom mohli získat něco nového či lepšího. V případě igelitových tašek jde o nástroj, který není pouze určený na jedno použití. Ano, někdo by si mohl říci. Jde jen o igelitovou tašku, proč se vůbec takovou věcí zabývat. Obzvlášť v době, kdy je všude přebytek plastu a toto řešení se zdá jako neekologická varianta odnosu zboží.

Igelitová taška jako taková nemusí být pro některé lidi důležitá. Ale představte si situaci, kdy vkročíte do nákupního centra, vezmete si košík a v klidu procházíte regály a nakupujete. Ve chvíli, kdy se dostanete až ke kase a chcete celý nákup zaplatit máte dvě možnosti. Buď si přinést vlastní tašku z domova, což se upřímně moc často nestává nebo si za pár korun koupit tašku v obchodě. Bez ní byste si totiž neodnesli vůbec nic. A v tom je hlavní síla igelitové tašky. Nejde totiž o kus LDPE fólie. Je to pomocník na cesty, který je schopný přenášet objemné zboží jednoduše.

Díky této schopnosti získali tašky oblibu v nejednom podniku.

Ano, v současnosti je všude obrovské množství plastu. A zejména igelitové tašky se v některých zemí netěší příliš velké popularitě. Je skutečně taška ekologickou hrozbou? Abychom mohli odpovědět, je potřeba se podívat na celou situaci komplexně. Ekologie totiž nezávisí pouze na použité surovině, ale i na celkové energetické náročnosti výroby, logistiky a skladování. Jak na tom tedy jsou igelitové tašky oproti konkurenci:

  • Igelitové tašky jsou méně nákladné na výrobu než jejich papírová verze. Čím více elektřiny je potřeba na výrobu jedné tašky, tím méně ekologická taška je.
  • Tašky z igelitu je možné snadněji převážet a nespotřebuje se tedy tolik energie na logistické operace.
  • V současnosti je možné vyrábět tašky z recyklovaného plastu nebo přímo zpracovávat odpadní plasty, které se momentálně hromadí v oceánech. Ty způsobují environmentální změny, které se projevují například uvolňováním mikroplastů, které následně konzumují ryby, a tak se mohou skrze některé rybí produkty dostat i na naše jídelní stoly. Využitím této suroviny pomáháme zpracovávat již vzniklé plasty a ulevujeme životnímu prostředí.

Není tedy možné říci jednoznačně, že výroba plastových tašek je špatně nebo dobře. Vždy jde o úhel pohledu, se kterým určitou věc pozorujeme. Nicméně reklamní potenciál tašek obecně je nesporný.

Proč použít igelitovou tašku jako marketingový nástroj?

Ve chvíli, kdy se zákazník vydá z prodejny či kanceláře na cestu a v tašce si nese nákup, slouží taška jako propagační předmět, oslovující potenciální zákazníky. Jakmile se nám podaří vytvořit poutavý námět, který na tašku umístíme, je více než pravděpodobné, že se na tašku podívá velké množství lidí, kteří mohou mít zájem právě o Vaše služby nebo produkty.

Jde tedy o reklamu, při které se snažíme rozšířit povědomí o našem produktu a připomenout lidem, že tady pro ně jsme. Tato propagace připomíná existenci naší značky. A čím více jsme schopni se připomenout, tím spíše dokážeme vyhrát v konkurenci ostatních firem, jakmile přijde řeč na téma naší společnosti.

Co vy osobně považujete za lepší variantu, igelitové tašky nebo papírové? Napište nám do komentáře.

Renata Dohnalová